Ponuda vrijedi 5 dana od datuma označenog na valuti ponude, nakon isteka tog roka ponuda se automatski zatvara, te je za kupovinu iste robe potrebno ponovno napraviti narudžbu.
Cijene i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne obavijesti!
Provjeravamo je li poslana datoteka u pravilnom formatu, s pravilno podešenim napustom. Ukoliko postoji sadržaj za koji postoji mogućnost da ne bude pravilno prikazan ili bude odrezan u doradi, obavijestiti ćemo Vas o greškama i potrebnim radnjama.
U slučaju da ne odaberete ovu opciju, vaša grafička priprema biti će automatski, bez dodatnih provjera, puštena u produkciju, te je izuzetno bitno da je ista pripremljena sukladno dostupnim uputama jer će bilo koja razlika rezultirati pogrešnim tiskom vizuala što se neće prihvatiti kao reklamacija.
Prikazane cijene proizvoda ne uključuju dostavu. Cijena dostave se automatski izračunava po mjestu dostave i teoretskoj težini vaše pošiljke te je istu moguće vidjeti prilikom zaključenja narudžbe.
Detaljnije o dostavi pročitajte na stranici Dostava
Sukladno čl. 43., st.2., Zakona o zaštiti potrošača (NNRH 41/14) u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu na odnose potrošača i trgovca primjenjuju se odredbe Zakona o obveznim odnosima o odgovornosti za materijalne nedostatke od čl. 400 do čl. 429.
Reklamaciju je moguće podnijeti u roku od 7 dana od primitka robe.
Sukladno članku 10. st. 1. i 2. Zakona o zaštiti potrošača omogućava se potrošaču podnošenje pisanog prigovora na adresu sjedišta tvrtke ili na e-mail adresu info(manki)printshop(tocka)hr.
U slučaju pisanog prigovora, odgovorit ćemo Vam u roku od 15 dana.
Potrošač može, ne navodeći razlog, raskinuti ovaj ugovor, u roku od 14 dana od dana sklapanja ugovora ili po njegovom primitku.
Pravo na odustajanje počinje teći od datuma izdavanja računa.
Imajte na umu da se dvotjedni rok za odustajanje ne primjenjuje na: robu po narudžbi ili robu koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili prilagođena potrošaču.
Ukoliko potrošač nije dobio ovaj obrazac, rok za jednostrani raskid počinje teći od dostave ovog obrasca i ističe nakon jedne godine i 14 dana.
Ukoliko potrošač nije dobio sve tražene informacije, rok za jednostrani raskid počinje teći od trenutka kada potrošač dobije te informacije, i ističe nakon tri mjeseca i 14 dana.
Da bi ostvario pravo na jednostrani raskid, potrošač mora trgovcu pisano dostaviti obavijest u kojoj navodi da raskida ugovor. Obavijest mora biti napisana na trajnom mediju i sadržavati podatke koji su niže naznačeni, a može biti dostavljena kao (npr. pismo poslano poštom, elektronička pošta).
Ukoliko potrošač koristi svoje pravo na jednostrani raskid, neće snositi s tim u vezi nastale troškove.
Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti klikom na ovu poveznicu.
Postoje određeni uvjeti kada je pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora isključeno. Primjerice, ako je ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača, ako je predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili prilagođena potrošaču.
Internetske stranice za online rješavanje sporova uspostavio je EU kako bi se pomoglo nezadovoljnim potrošačima. Tu možete podnositi pritužbe u vezi s robom ili uslugom koju ste kupili na internetu te pronaći neutralnu treću stranu („tijelo za rješavanje sporova”) koja može rješavati spor.
Online rješavanju sporova možete pristupiti klikom na ovu poveznicu
Tijela za rješavanje sporova:
Centar za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori
Sud časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori
Plaćanjem ponude smatra se da je kupac prihvatio ponudu i uvjete kupovine. Plaćanja je moguće izvršiti gotovinskom uplatom (opća uplatnica putem banke / pošte / internet bankarstvo), virmanskom uplatom ili putem kreditnih kartica.
Ponuda se smatra plaćenom tek kada se sredstva prebace na naš žiro račun*.
U slučaju plaćanja kreditnim karticama ponuda se smatra plaćenom odmah po autorizaciji kartice. Kupac će e-mailom dobiti automatsku poruku o registraciji uplate.
WSPay
Printshop koristi WSPay za online plaćanja.
WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.
Izjava o zaštiti prijenosa osobnih podataka →
Upute za plaćanje gotovinom/virmanom putem interneta ili putem banke/pošte:
Ukoliko narudžbu uplaćujete putem internet bankarstva / banke / pošte molimo vas da koristite sljedeće podatke:
Uplatitelj: Vaši podaci ili osobe koja vrši plaćanje
Primatelj:
Printshop d.o.o.
Grgura Budislavića 135,
23 000 Zadar, Hrvatska
OIB (VAT ID): 53605605523
IBAN: HR7624020061100716636 (Erste&Steiermärkische Bank d.d.)
SWIFT: ESBCHR22
Model: HR00 ili HR02
Poziv na broj: broj narudžbe (npr 223-01122010)
* Uplate unutar iste banke registriraju se isti dan, a putem ostalih banaka u pravilu idući radni dan. Uplate putem pošte 2-3 radna dana. Scan/fax kopije uplatnica ne prihvaćamo kao dokaz o uplati.